Hel nöjd med dagen

Så mycke som jag fått gjort idag var de väldigt länge sen jag fått gjort. Är riktigt nöjd och stolt över mig själv! Kan de ha att göra med att lång kalsongerna har kommit på igen? :) ha ha :) dagen bestod mest av att snickra och bra blev de. Sen har jag målat, haft hästarna i skogen, gått långt med Apotin, skönt när de inte var så varmt. Har haft främmande, bjudit Steve på kräftor och en hutt. Ja allt har flytit på så bra idag. Tänk om alla dagar gick så här bra. Tindra fick valpar igår, 4 flickor och 2 pojkar, får säga grattis till Lena och Tindra! Nu hoppas jag på en riktigt god natt och att morgon dagen blir lika trevlig som dagen varit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0