Jag har blitt äldre

Idag 1 augusti fyllde jag 29. Tommy, Nova, Emil och Hugo kom först, strax där efter kom pappa och Ingela. Linda, Wilma och Erik kom oxå och vi klämde ihop oss alldeles bra och fika hela bunten. Emil och Nova gillade verkligen glass tårtan! De var ju kul. Hugo fick följa med mig till skogs och hämta hem flocken och han fick leda Dusty alldeles själv hela vägen, gissa om att de var någon som var stolt då!! Han fick dessutom låna mina skor, och hör och häpna så säger han att dom var lite trång! Jag 29 å han 6 och säger att dom e trång! :) ja jag har väl små fötter och han stora. 4 hjulingen kom oxå fram en vända och pappa pröva den och körde runt barna en vända. Så nu skaffar han nog en sån när han blir pensionär kan jag gissa, om inte tidigare förstås. Sen när de gänget åkt hann jag med att snickra lite, sen kom Lena, Janne å mamma. Strumpan fick nå ryck och blev sur på Lena så när hon backa och tänkte gå flög Strumpan ur lådan och flög på Lena. Nya riv märken på benet, de gamla hon fick då vi var i uppsala hade väl knappt läkt. Tur vi var bestämd att inga barn fick gå upp idag. De har ju kunna sluta riktigt illa de dom som har ansikte så lågt ner. Exakt 3 år sen idag sen Strumpan flög på Hugo. Hon försvarar verkligen sina ungar, finns nog inget hon inte skulle göra för sina barn. Marie och Hans-Ove kom dom oxå. Så i stora hela var de en lyckad dag trots att jag inte gillar kalas :) kan säga att de blev en liten uppvärmning inför i morgon då Janne fyller. Blir väl i stort sett samma folk på de kalaset oxå men de blir smörgås tårta där :) jag fick ett litet troll som sitter med ett ljus, ett stort troll som sitter på en gunga, ljus lykta, blommor, pengar, likör, triss lotter, fat och 2 lampor. Hade ju redan fått luft madrass, hår borste och fot fil. Så jag är väldigt nöjd med dagen. Tack alla för fina presenter/blommor och uppvaktandet. I morgon tänkte jag hinna med att snickra lite till, Erik å Ulla-Britt kommer oxå en sväng då. Nu blir de sängen och kolla nyheter, sen ska jag försöka sova nån timma. God natt

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Grattis i efterskott!

2008-08-02 @ 00:51:45
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Linda

Glömde ju tacka för fikat! Kommer o kollar ungar sen nån dag..Kram

2008-08-02 @ 11:19:00
URL: http://www.trollans.com
Postat av: tobbe

Grattis :) tänkte bara säga det puss hoppas man får snacka med dig snart ?

2008-08-03 @ 00:30:04
Postat av: Jennie

Tackar tackar junitjej och tobbe.

2008-08-03 @ 01:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0