Regn å rusk

Idag har de blitt några timmar ute i regnet. Hållt på att snickra lite, fått upp vägg, tak stolar och läkt nu och hoppas på plåt i morgon. Blir lättare att klä väggarna om de inte regnar på en så väldigt. Erik å Ulla-Britt kom och fira mig idag. Sen blev de lite spika av innan de var dax att duscha och åka och fira Janne. Han blev 45 idag. Jätte god smörgås tårta blev de där. Nu i kväll kom Anna å Christer och hälsade på. Stackars Apotin har exem här och där och får ha täcke på sig ute i regnet. Pröva Aloevera på en fläck på benet igår kväll och i morse var de en mycke klar bättring så nu har jag smörjt alla och hoppas på gott resultat även där. Just nu mår jag skit illa, spyn i halsen typ! Har inte ätit någon mat idag utan bara fika och tårta hela dagen, glass tårta, smörgås tårta och grädd tårta! Bullar, kakor och choklad. Inte undra på man mår som man gör. Trött är jag oxå. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0