Saknar 2

Ja de känns tomt...
Ja faktiskt gör de det...
Blev så tråkigt med stor betet tomt så lill flocken har fått gå där både igår och idag.
Ringde å väckte Anna vid halv 11 idag och då var hästarna kvar i hagen iallafall.

Jag jobbar kväll idag igen, sen upp och jobba i morgon bitti igen, verkligen HATAR de!!
När jag har jobba kväll vill jag i lugn och ro äta när jag slutar, sen vill jag sköta djuren och låta de ta den tid de tar.
Inte stressa och flå på som en idiot.

Måste försöka fixa Apotin mat oxå i morgon, får se vad som hinns med. Kan hända hästarna får komma hem i morgon också så då är de prio ett isåfall, men de blir på kvällen när de inte är så mycke trafik isåfall så jag ska nog hinna ett å annat ändå.

Nu blir de rast och stor handla på ica!!! Fy vad trökigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0