Sista semesterdagen

Ja då var sista semester dagen här då, känns tungt! Men de bra med att ha andra perioden är att de inte är så långt till nästa semester, blir ju första periode nästa år så då börjar semestern mitten av juni. Så de är bara arbeta och se glad ut. Igår kom passen på Örly och Flinga. Allt verkar stämma och de har blivit en klar förbättring av passen nu, dom är gjord i hård plast på utsidan nu iställe för papper. Trots att mina gamla pass knappt är använda har dom tappat färg och ser allmänt sliten ut. Hämta även 37 säckar spån igår. Blev inte fulla transporten men hade inte fler säckar att packa i. Ska försöka hämta mer på söndag och då hoppas jag transporten blir full. Har spåna drifterna idag så nästan allt tog slut. Tänkte jag skulle ta ut bädden i boxarna inne och vänja fölen med spån nu. Idag tycker jag Nickan ser dålig ut igen, de var väldigt vad upp och ner de är med henne! Kolla statistiken på min blogg och de var roligt att se att så pass många har kollat och läst den. Men lämna gärna en kommentar på de ni läser oxå :) Kanske skulle ha köpt hem färg och måla flockens drift i helgen, verkar ju iaf bara bli skit väder så då spelar de väl ingen roll om jag målar så de blir gjort. Nej nu är min kaffe rast slut och jag ska ut och fixa boxarna innan jag slöar av!! Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0