God jul till mina läsare

Idag vill vi passa på att säga god jul till alla läsare.
Lite julkort från oss till er..
 
 
VIDE

 
STRUMPAN

 
OLGA

 
MURRE


VIDE & FINDUS


SKRÅLLAN



LILL FLOCKEN



SISSI & TEPEE



JAG!



APOTIN

Ja de var vår jul hälsning till er där ute!!
Hoppas  ni får en trevlig julhelg.


 
Inte ett bra kort men han satt där när jag kasta ner hö
från skullen och han trivs väldigt bra i hön Apotin..

I övrigt så kom Steve och fixa Nickans fötter i söndags.
De ser mycke bättre ut nu igen.
Hoppas de blir ordning på dom nästa verkning.
Känns lustigt att de blev fång mitt i vintern i fjol,
Men hoppas att jag lärt av de misstaget och att de inte upprepas igen.
Jag var klumpig och de fick Nickan sota för!
Sen så blev de tvärt foderbyte men då klara hon sig som tur var ju.
Men vi hade ju blivit lovad att köpa foder hela sesången
och när jag ringde och skulle hämta foder fick vi inte köpa ett strå till..
De fanns bara åt deras djur helt plötsligt!
Där stod man med foder för en par dagar och vände ut och in på sig och till slut löste de sig.
Men kan säga att i år köper vi inte av den bonden!!

I kväll när jag slutar blir de hem och äta.
Sen fixa lite inför juldagen.
Har ju mördarpass riktigt då, 07.30-21.45 rakt av, B/K kallas de.
Men ger bra med tid, fast över 13 timmar på jobbet är ingen höjdare.
Dessutom har jag hur mycke som hellst att göra när jag kommer hem
 med djuren som inte blivit gjort under dagen.
Men allt går ju när de bara är ibland!!

Är då klar med julklapparna nu.
Blev väl bara strunt igentligen men min fantasi
 är inte på topp och alla har ju de mesta redan.
Men tanken som räknas sägs de ju.
Lena, Janne & Mamma kommer på lördag och jag ska bjuda på mat.
Annandagen blev vi bjuden till pappa å Ingela.
Vart ju lite firande ändå för mig i år då....

Hur många ska på Hela huset gungar på annandagen då???

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag o DU ska hänga på =p

2008-12-23 @ 22:38:59
Postat av: Linda

Är det de ikväll??

Men jag orkar väl inte som vanligt....

Ha så kul !

2008-12-26 @ 10:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0