1 vecka kvar

Jo som rubriken lyder! 1 vecka kvar till semester! Oj oj oj vad jag längtar!! Jobbar lång kväll i morgon, hel dag på tisdag. Ledig onsdag. Hel dag torsdag och lång kväll fredag, men sen jävlar är jag ledig 30 dagar. Fantastiskt! I lördags kväll var de grillning i långhed hos Lena å Janne. Dom kommer att bo skit bra där bara dom kommer i ordning med allt i huset. Kanske ett av de bästa köp dom gjort om jag får säga. Skogen intill knuten och de är ju kanon med tanke på djuren. Sen kom dom ju en bit från vägen och de var ju än bättre. Hoppas ni kommer trivas nu då. Sen på kvällen vid 9 tiden drog jag å Apotin hem. Släppte ut alla i flocken på gräsmattan så dom fick beta till midnatt. Har suttit och kolla båt resa oxå. Och med min jävla otur skiter de sig de datum då de är tänkt att åka! 14 juli ska cinderella gå på riga kryssning och jag har inte någon möjlighet att vara borta 3 dagar. Tufft nog med en 24-timmars ju. Men men. De löser sig säkert på nå annat vis. Kanske skulle ta ekan över, billigt och bra. Ingen taxfree eller annat att lägga pengar på. Bara se till att ha met spö och mask med så är buffe serverad direkt efter avgång. Idag har jag jobba 13. 00- 20. 30 lämplig tid men desto sämre tur att gå. Seg vända. Få och lång dragna besök. Nu i kväll när jag skulle mata kaninerna såg jag att hästarna gadda ihop sig väldigt. De går ju björn här i knutarna och ovanför Tony har den skiti jätte mycke. Men såg aldrig vad dom reagera på idag och inte orka jag gå och kolla heller. Har jagat nog med djur ur hagarna här genom åren. Nu ska jag försöka sova. Apotin har redan somna på mina ben, de är så varmt och gott att ha han i sängen. Nog kan de bli trångt i en 80 cm säng men de är de värt. Finns de hjärte rum finns de stjärte rum sägs de ju.

Kommentarer
Postat av: Avionaa

vart ska du åka?

2008-07-07 @ 00:40:48
URL: http://avionaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej! KOlla in buyorsell bloggen! Där kan du lägga ut annonser helt gratis. KOlla in annonserna som redan ligger där också vet jag:)

HA det bra!

2008-07-07 @ 00:47:14
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0