Fin väder



Båten hemma i ån...



Hagen gränsande mot ån...



Älskade Apotin i värmen...



Utsällnings ställningen...



Tomas på badet i dalfors...



Flygande kappten???



Min bil...



Fotograf Anna...



Christer hugger in på bakelsen... Fick äta med sugrör men de gick de å..



Anna & Christers bakelse..



Min & Tomas tårta...

Resan till furudal började hemma och sen bar de sta och tanka, Hämtade Anna å Chriser 16,45 och sen åkte vi.
Åkte på restaurang där och kan väl inte säga att besöket blev lyckat, först blev de fel mat till oss och sen var de inte bara till att äta då pizzan var hård som sten!! Men skam den som ger sig!! Som tur var satt tänderna kvar. Smaken var de inge fel på!
Sen åkte vi och köpte glass och godis, inte nog med de, jag ville ha bakelse så de bar sta te konditoriet först  och sen  så åkte vi ut till furudalsbruk. Otroligt vacket där ute. Men jag tror vi alla var ganska mätta så vi åkte till dalfors badet och fika där. Sen hade timmarna tickat iväg så jag måsta hem te Apotin.

Kom hem och dona lite och sen var de dax att köra upp kattungen Ragge till Jan. De gick otroligt bra att åka bil med han. Vi stanna en stund där uppe och allt kommer nog fungera bra där uppe. Han fick nytt namn, Piff ska han heta.

Värre är läge hos Tony som inte har fixa klart huset, 1 vecka till ska vi ha hans unge men sen så förtjänar den oxå ett eget hem så han får sätta lite fart om han ska ha den. Dessutom är de inte som många tror gratis att föda upp kattungar. Sen ska de skötas och gosas oxå!! Så de är inte bara..

1 vecka och 1 dag till så har jag semester sen... SKÖNT SKÖNT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0