Fredag hela dagen

Idag ska jag börja med att tacka Ingvor för att hon jobbar min kväll i kväll så att jag får 2 dagars ledigt. Tack! Känns verkligen som att de behövs ledigt nu, har ju näst intill bott på jobbet 4 veckor nu och jag blir riktigt Less på vissa saker så ledigt är nödvändigt nu. Har ju haft de väldigt tufft på vår grupp nu de senaste månaderna både psykiskt och fysiskt. Många tunga, många krävande och stress hit och dit. Men from idag lugnar de sig lite så har vi tur blir de en lugn vecka att varva ner på innan semestern. Vi hade ju 13 besök på drygt en timme på dubbeln och de får absolut inte tillkomma något då! Då skiter de sig rejält. Igår kväll kom Steve hit ganska sent och verka av Örly och de gick förvånansvärt bra. Gjort på några minuter, vist flög han i luften x antal gånger men lugna sig snabbt och skötte sig bra. Han vill väl testa var gränsen går. Dillba blev oxå verkad så nu är alla gjorda denna omgång. Men de börjar snart om igen. steve var nog kvar till en bit efter 12 i natt. De var tänkt jag skulle gå och riva hagen hos steve idag men de är så varmt! Blir nog bättre framåt kvällen. Undrar om jag skulle ta en tur till bollnäs idag och handla mat? Men de tar sån tid att åka och tid är bristvara i min tillvaro just nu. Har ju morgondagen oxå hel ledig så de kanske går att lösa. Mat måste man ju ha hur de än är, Idag har jag Fjant, Turbo och Dusty på bete i trädgården, skönt att slippa klippa! Nickan har oxå varit med en timme och ätit, hon får beta en timme i kväll oxå. Sen är de bra hålla tummen för henne nu när hon är bra i sina fötter. Nu ska jag ut och mata kaninerna, sen ska jag umgås med Örly o Flinga innan de är dax att gå andra rundan med Apotin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0