Måndag hela dagen

I dag på förmiddagen blev de en snabb visit till bollnäs. Var på albert å herbert, el giganten, rusta och saab. Men börja med en dagens på kina. Blev lite smått och gott. Hitta snygga tapeter på rusta. Så nu ska hallen fixas! Var rea på häst saker på rusta, blev 2 länd Täcken, 10 kr st, 2 flaskor häst schampo, 10 kr st, sen skydd och stryk kappor, oxå 10 kr st, de var verkligen ett fynd! Skulle ha kosta flera hundra annars ju. På vägen hem stanna vi till på saab, 9-5:an behövde lite saker. Steve ringde och hörde om Matilda fick komma och självklart fick hon de. Vi åkte och bada en vända. Hur skönt som hellst. Hon börjar just lära sig simma. Fjant är verkad idag igen, tätt mellan gångerna nu när dom bara går på mjukt hela tiden. Har prövat Aloevera på hans exem nu 3 dagar och de verkar som de fungerar dämpande mot klåda. Nu har alla Olga ungarna börjat äta mat och alla har kommit på vad lådan används till. Dock fungerar den även som brottnings arena mellan varven. Matilda fixa och natta kaninerna idag. Hon har gjort de förr så jag vet hon klarar av de galant. Skönt att slippa dom en kväll. Undrar om sakerna från börjes kommer slutet se denna vecka eller om vi får vänta till nästa vecka? Hade varit kul att få de nu så jag kan fixa hage innan jag ska börja jobba igen. Nu ska jag läsa tidningen och försöka lägga mig i skaplig tid för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hejhej!!

Vad bra om det fungerar med aloeveran på fjant, är ju värt ett försök iaf.. Måste ju vara skönt för honom om de dämpar klådan.

2008-07-29 @ 13:23:30
Postat av: Jennie

Ja han står inte alls i stugan halva dagarna längre :) tog fläck vis första dagen och såg om de sluta klia där och de verka så.

2008-07-29 @ 15:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0