Adjö och välkommen

Ja jag får börja med att säga adjö till de 2 katt ungar som lämnat oss nu och flytta till sina nya familjer. Båda 2 verkar finna sig till rätta och båda har sovit på magen redan första dagen hos de nya familjerna. Hoppas ni får de bra med era nya familje medlemmar. Sen får jag passa på att hälsa Fänja välkommen till gården. Hon är ett Bloding sto på 17 år, svart och trevlig. Dock en mästare på att rymma. 3 gånger har hon redan hunnit med att riva hagen. Men förstår de när de är kompisar överallt och hon får gå själv. Stalla in henne i natt så hon inte försvinner i natt! Men nej, ni som undrar, de är inte min häst! Hon ska bara gå här tillfälligt, tills hennes nya stall är klart. De är Majs häst. I dag stack jag å Anna ut på en liten tur. Är så skönt och avkopplande att komma ut en vända. Får se vad orken säger i morgon om kanske alla 3 kan ta en tur då. Pappa, Ingela å Jens var hit idag. Har nog inte träffa dom sen Janne fyllde år så de var ett tag sen. Blev inte mycke skrivet idag men de får bli mer en annan dag. På åter seende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0