Ljuskväll i woxnabruk



En brasa mitt bland ljusen..

   
Från bron i bruket..


Tomas...

   
Anna                                    Christer                              Christer & Tomas


Anna försöker gömma sig...


Fotograf Anna, på plats i kökssoffan!!

Ja i natt somna jag sent igen, men fick sova till strax efter 9 i morse iallafall. Nu är jag på jobbet, jobbar 13.00-20.30 i kväll. Sen är jag ledig i morgon men de är stor gruppträff på jobbet så vi får se om jag har någon lust att åka ner på de eller inte.
Tomas skulle vara snäll och tvätta min bil idag, så kom han in och sa att bilen var full med vit färg. Inge roligt alls!! Riktigt mycke prickar var de oxå. De måste komma från bygget mitt emot mitt jobb, fler som blivit drabbad som haft bilen stående där. Tråkigt!! Sen kom han in en vända till och fråga om jag hade någon fiende på jobbet?? ?? Inte vad jag vet.. Men någon har skruvat in en skruv i mitt framdäck!! De är helt omöjligt att den har kunna komma dit av sig själv, inte har jag då kört på den heller. Den sitter från sidan och hur jag än kör har jag då aldrig kört typ på 2 hjul sidledes så den kan ha kommit dit!! Nu börjar jag bli jävligt less på småungarna som springer och jävlas och förstör en massa på bilarna. Förr var de ju någon som släppt ur luften ur min bil och en till. Dom har häft sönder vinrutetorkarna på jobbarbilarna, torkarna på lyktglaset har dom ju brytit sönder på min förra bil. Ångrar att jag inte polisanmält tidigare men nu måste jag nästan göra de. Så här kan de ju inte fortsätta!!
Så nu är jag ute och åker med en skruv i hjulet!! Måste väl fixa de innan de blir punka... Skit ungar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken modell man är =P

2008-09-08 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0