Nu är jag le på delade turer!

Fan natten som var sov jag nästan inget. 03.20 hade jag inte sovit en blund ännu och de är irriterande att inte kunna sova. Kl 6 steg jag upp, hade slumra till några vänder då men bara några minuter åt gången. Upp och fixa hästarna och in och väcka Apotin som var som en sombi, tog tid att få han göra de han skulle ute. Jobbade först 7.30-12 och sen var de hem och ut och gå med Apotin. Försökte vila en vända men de är tvär omöjligt att somna! Åkte och jobba 15.45-21.45 igen. Fullt upp att göra var de i kväll. Åt god mat när jag sluta iaf. Kyckling spett, stekt potatis och bea med grönsaker. Nu har jag precis natta alla djur så dom äter för fullt nu. Apotin sover redan, snusar och har de bra. I morgon ska jag jobba lite extra, sen blir de kurs nån timme och så jobbar jag kväll. Men torsdag ser jag fram mot så jag får vara ledig. Kanske blir någon tur med någon häst då igen :) de vore skönt att rida ut, liksom avkopplande de. Fortfarande 3 miss ungar kvar, har inte kunna ta emot några besök nu i dag och inte i morgon heller. Tänker lugna mig en vecka och sen lägga ut en ny annons på de som är kvar så de blir bilder på just dom. Många går efter utseende på katterna och inte efter personligheten. Därför är den absolut mest sociala kvar. Tyvärr händer de att många som valt efter utseende blir besvikna om katten ej blir social som vuxen, men men sånt som händer. Själv tycker jag ju de självständiga katterna oxå har sin charm, har ju både och. Skulle ju aldrig fungera om alla skulle ligga i knä hela dagarna. Strumpan, olga och murre liksom sköter sig själva medan resten är några riktiga kel grisar och ska ligga knä och gosa. Nä nu ska jag glida ut på blocket och se så jag inte går miste om något :)

Kommentarer
Postat av: Nils

Men du behöver nog sova du också ;-)

2008-09-03 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0