Grattis Örly på 1-års dagen!

MMS


Grattis Örly på 1-års dagen!

Ja då har de gått 1 år sen jag vakna och blev förvånad!
Örly kom ju till världen 3 veckor för tidigt.
Men nu har liten blivit stor.
För dagen väldigt hög i bak, men han är fortfarande minst i gänget.
Ja är fortfarande sjuk.
I torsdags var jag till en jätte bra doktor och fick host medicin,
hade något hög sänka och skulle avvakta till fredag och ta en ny sänka då för att se om jag
behövde penicillin eller inte.
Jag fick en ny tid halv 1 på fredag.
Fredag kom och jag åkte och tog ny sänka.
Den hade ökat!
Över 2,5 timmar fick jag vänta innan jag fick komma in till en ny doktor.
Jag hade ju suttit och hört en hel del under tiden och blivit irriterad på hur en av doktorerna betedde sig.
Satt på sitt rum och skrek SATAN., SATAN flera gånger!
Slog i inredningen, gick och morra som en hund, var otrevlig i tel.
Med 39,5 i feber var de ingen höjdare att vänta.
Till slut var de min tur, å typiskt skulle jag till doktor sur!
När han hörde jag rökte fick jag en upp läxning av värsta de slaget!
Men jag stod på mig och svara emot.
Han börja på med de ena å de andra! Han var fan inte klok!
De flesta vet nog vem jag träffat..
Hur som hellst vägra jag låta honom undersöka mig.
Han fick varken lyssna på lungor eller kolla halsen.
Jag hänvisa honom bara till går dagens journaler och dagens sänka.
Hur som hellst fick jag penicillin och sjuk intyg en vecka, på intyget var han bara tvungen skriva rökare..
Smittsam, skall vila.
Ja de var lite kortfattat om läkarbesöket ;)
I övrigt har inget hänt alls, jag vilar och vilar, febern har gett med sig med övriga krämpor håller i sig..
Helt tröttna på att inget kunna göra nu :(
men men, blir nog snart frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0