Statistiken säger mig att de är många besökare här...

Trots de är de väldigt få som ger sig till känna och komenterar...
En komentar är ju alltid roligt att läsa...
Man behöver ju inte alls ha samma åsikt som skrivaren...

Men att så pass många läste min blogg hade jag faktiskt ingen aning om!!!
Ex: Vilka var ni alla som läste den 21 september???
Var senaste månadens topp notering den dagen.
Så många besökare som var den dagen jobbar de ju inte ens på mitt jobb!!!
Övriga dagar är blandad..
Men ganska så jämt med dagliga besökare som de verkar..
Eftersom mig vetligen inte vet vilka ni ALLA är så funderar jag på om jag skall
lösenordsskydda min blogg!?
För de måste vara så att många av läsarna känner jag inte ens!!
Å vist är de kul med besök,,
Men jag funderar faktiskt åxå på om de är bara massa snokande???
Därför kanske man inte skriver allt här egentligen,
För många gottar sig ju faktiskt i andras "motgångar" och även privata ting.
Så kanske håller man tillbaka lite medvetet när alla så kallade besökare
är "okända" & "hemliga" och inte ger sig till känna...



Av den bilden att dömma så förstår ni säkert vart jag längtar...
Tänk en härlig avkopplande tur på havet nu...
God mat...
Trevligt sällskap...
Lugn och ro....
Slippa alla måsten....
Slippa all stress...
Inga tider att passa...
Bara vara...
Få allt serverat...
Lulla runt och njuta...
Skulle väl vara alldeles alldeles underbart nu de,
Vad fan är en "bal på slottet" om man jämnför med havet ;-)


Åter till verkligheten då....

Idag har de muckats, putsats, ordna med foder och allt de vardagliga.
Även gått i skogen med Apotin, pröva en ny eländig väg idag men där går vi nog inte mer!
Väntar på att järnvägen ska ta och frysa på sig lite så jag kan motinoera shettisarna där.
Lite väl plumsigt med deras korta ben när de är slipers och tung lös grus om vart annat.
Men rätt som de är så är de mossa och inväxta slipers och där är de perfekt underlag!!
Skulle även ha letat fram de lösa shettis skaklorna som följde med på släden.
Tänkte jag skulle släpa däck med Fjant..

Ikväll jobbar jag efter 2 dagars ledigt.
Skönt med en enkel kväll.
De hör inte till vanligheten nu för tiden.
Men de uppskattas mer nu än förr då jag bara hade de nästan och var på jobbe typ varje dag.
Mens vi ändå pratar jobb så ska jag skriva av mig lite ang Linnea...
Linnea har begärt omplacering...
De är med blandade känslor för min egen del...
Jonas och Linnea har fått kastbyta grupp.
Vill ju inte att Linnea ska "flytta" grupp egentligen.
Vi behöver ju "normala" på vår grupp å jag kommer sakna allt de roliga!!
Tänk förr vilka fantastiskt roliga kvällar vi hade :-)
Vi var glada och pensionärerna gilla att vi hade skojj, tyckte de var kul att vi kom.
Jobbet blev gjort med en klackspark och allt flöt så bra...
Sen kom alla måsten, oskrivna lagar och regler till jobbe och sabbotera en hel del!!
Arbetsglädjen bla.. Alla måste si, alla måste så, blaha blaha blaha...
Men med tanke på hur läget är här så förstår jag henne!!
Även så att jag gläds med henne som får chansen att pröva nytt.
Å Jonas är ju absolut en tillgång de är han, å jag vet vilken grupp han trivs bäst på :-)
Så välkommen tillbaka Jonas..
Men finge jag välja skulle jag jobba med båda!!
OM jag fick ta ut min egna arbetsstyrka skulle både Jonas och Linnea ingå i den ;-)
Men trivs man inte så gör man inte...
Då har man bättre med kraft att komma på ett nytt ställe innan de gått för långt..  
Så månads skiftet okt/nov blir byte aktuellt.
Hoppas för allas skull att de blir bättre trivsel.
 


Vill ni läsare fortfarande läsa bloggen???
Ge er till känna så jag får veta vilka som läser...
Annars kommer den att lösenordsskyddas för att slippa Snokare!!
Trots allt mig själv, mina åsikter, mitt liv de handlar om...


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ja jag kikar då in varje dag iaf... =)

2009-10-08 @ 18:38:01
Postat av: Marie

Jag läser alltid de vet du :)

2009-10-08 @ 18:47:44
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag läser din & du läser min =)

Våra sätt att se vad som sker för oss båda tror jag =)

2009-10-08 @ 20:44:00
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: mamma

håller koll på vad du gör... =)

2009-10-09 @ 08:16:20
Postat av: Linda Edvardsson

Jag kusinvitamin läser men ska du krångla till det blir jag nog lat....är jag ju ändå när jag inte orkar kommentera jämnt ; o).

//Linda

2009-10-09 @ 10:34:30
Postat av: Marie

nej nej tok! har inte lagt igen allting än, dom lyckades gräva av avloppet så dom har krånglat med de i några dagar också. Men hoppas grävningen blir klar i helgen iaf. Sen får vi se hur lång tid de tar innan de blir inkopplat..

2009-10-09 @ 17:11:42
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag läser såklart!

2009-10-10 @ 21:02:09
URL: http://malinarvin.blogg.se/
Postat av: Anki Andersson

Jag tittar in ibland och ser om Vide gjort nått bus eller om det finns lite fina bilder att titta på. Han verkar må som en prins och har fått bli pappa till fina bebisar.



Hälsningar från Arvika

2009-10-11 @ 19:30:08
URL: http://ortendahls.tk
Postat av: Kicki

Lärer ju läsa lite ibland vad du gör nu för tin :) Dåligt med kortspel på nätterna nu va? ;) Kramen.

2009-10-16 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0