På tur med Britt hos "Torparn" Brorson





Britt har gått i pension och de skulle vi jobbar kompisar
göra till en oförglömlig kväll för henne..
Vi bestämde att vi skulle ge henne ett äventyr i vildmarken.





Dessa 2 killar skulle göra turen möjlig,
1 nordis på 6 år och
1 fjording på 14 år.
Åsså Torpare Sture Brorson då förstås!!!

Värmer oss vid lägerelden till ljuva toner av en gitarr spelare.

Rosa, Linnea, Ylva och Berit...

Mannen med gitarren..



Sture själv, mörkt kort..




Ulla-Britt vid brasan..



Gänget samlat, vi var 18 pers som hade roligt.
Åt exotisk planka och fick tårta och kaffe.
På vägen till stugan stanna vi och fick en skink klämma och käll vatten
att stilla hungern med.

Jag är nu en erfarenhet rikare iallafall..
Fick ta och spänna för dessa killar i tvåspannet i kol svarta mörkret. 
Hjälpte till på de "vilkoret" att Sture "kolla" allt sen
för säkerhetsskull ;-)
Hade ju dyrbar last med mig :-)
Sture jobba hellst i mörkret sa han,
å till min förvåning gick de otroligt bra att hitta allt i mörkret.
Inget blev då fel..

Vilka oootroliga killar som drog oss!!!
Dröm hästar riktigt...

Så en LYCKAD kväll blev de verkligen,
trots de saknar jag Britt en hel del på jobbe..
Hon är en rak och ärlig person,
satt aldrig fast och gnällde aldrig!!
Men hoppas hon får många bekymmersfria sköna år nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0