Veckans brev!

Hej! Jag heter Örly och jag är en helt vanlig kille på 2 år. Jag har aldrig brytt mig om de här med kärlek då jag bara träffat syrran, morsan och morsans avelspolare. Men så för någon dag sen flyttade Bianca in!! Då var de kärlek vid första ögonkastet =) jag blev blixt förälskad! Hon är en vacker rödfräs. Men hon beter sig så underligt :-/ Hon vänder baken åt mig och ger sig aldrig, hon riktigt rövtacklar mig! Precis som om hon vill att jag ska lukta på henne, å när jag luktar så pissar hon mig rätt i ansiktet!! Ska de verkligen vara så här?? Vad beror hennes beteende på?? Hon verkar ju gilla mig för vi flörtar hela tiden och följs åt som ett kärlekspar... Å en underlig sak till är ju när vi pussas, först verkar hon gilla de men rätt som de är SKRIKER hon och börjar fram SLÅ! Snälla hjälp mig!! Ska de vara på detta vis? Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra?! Hälsningar Örly 2 år och oerfaren =)

Kommentarer
Postat av: Örly

Ps,,, morsan börjar faktiskt acceptera henne mer nu :-)

2010-04-06 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0