Helgen som gick...

I fredags besikta ju Tomas transporten åt mig, fick påback på bromsar och kulhandske.
Kosta över 1000 kr mer på byn än biltema men vad gör man?
De är bytt nu och nu ska den in igen.
Inte undra på att ena bromsen tog 0.0 då de inte fanns en tillstymelse till belägg!!
Var bara järnet kvar på ena sidan :-/ den andra bromsa 1.8 och de är kanon men även bytt där nu då.
Vilken tur att inget hänt när jag kört någon häst!!

Helgen gick ju mest till att jobba, igår kom Christer förbi en vända, länge sen jag såg han nu.
I dag har de varit en delad tur på schema, hem och lata mig på timmar, lata mig behöver jag nu och jag måste säga att de är ganska skönt när hästarna går på bet så jag inte har någon tid att passa mitt på dagen =)

Faktiskt inte bara dåligt med delad tur idag, på kvälls rasten har jag ju tillgång till DATA så ikväll slog jag till och beställde en NY MOBIL =)
De blev ingen Htc denna gång heller fast jag varit inne på de det senaste året...
Iställe blev de åter igen en lg!!!
LG GW620 Etna blev de...
En Android mobil och enligt många ska ju dom vara bra mycke bättre än Iphone telefonerna.
De är väl inte en av de värsta på marknaden men den har allt jag har som krav att en mobil ska ha.
Första Android telefon med QWERTY tangentbord, självklart är de pekskärm på den och nu enast 1 knapp :) jag som är van 3 nu.
De är röda och gröna tel som är borta.
Annars är de rätt lika varandra den nya och den jag har nu.
Enda dåliga jag hittat är just färgen :( svart!
Sen vet jag inte om jag beställde med blått eller silver tangentbord?
Blå var skit snygg!!
Men silver tel är ju jag i ett nötskal och har så varit sen 90-talet.
Dock har jag haft en svart lg förr i ca 6 mån men trivdes aldrig med den pga färgen...
Så nu blire spännande att se hur de går, huvudsak den fungerar känns de som nu.

Atlas sover som en stock nu, så jag ska oxå varva ner och surfa runt lite nu å så hoppas jag på sovmorgon i morgon!!
Tomas ska upp halv 5 så han rastar pojken då =)
God natt...

Kommentarer
Postat av: Linda E

Ja jag lär ju inte spotta ur mig en tjej iaf, hoppas på Tilia..Har inte bestämt mig hur jag gör med Bella, funderar på o visa henne på nån utställning först o ta Pelle o Zdeno iår..Får dom inge bra så blir dom valacker..Bella kan jag ju visa nästa år så har hon mer tid på sig o bli fin..//Linda

2010-06-14 @ 10:07:28
URL: http://www.trollans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0