Tjejer x 3

Saga och Joline kom upp med "mormor" idag och de blev massa av lek!
Dagen har mest gått åt till de vardagliga, fixa djur och se till att dom mår bra.
Det har gått förvånandsvärt bra att ha Lena i en egen hage, mest Sissi som är bekymrad att hon inte följer med henne och Tepee.
 
Mamma stanna kvar med Atlas idag när jag åkte till jobbet så slapp vi böka med bil byte då Tomas hade transporten med sig idag, dessvärre gick den inte igenom nu heller :( bromsarna tog för dåligt så de måsta ställas om.
Men nu ska de vara fixat och i morgon blir de 3.e besiktningen...
Enligt sidan där jag beställde telefon är den fortfarande INTE skickad!
Skit oxå för jag har väntat på x antal sms idag som fortfarande INTE har kommit!
Har försökt föra över allt jag har i tel till minneskort så de finns kvar, sen ska jag pröva uppgradera den då nya kommer.

Efter jobbet var Lena och Per här när jag sluta, dom bjöd på risalamalta =) gött...
Sen fick Atlas äntligen träffa Trixi riktigt för första gången.
Pang på och full bus direkt, hon såg ju ut som de andra kompisarna så =)

Fjant har klarat sig bra än så länge från sina exem, vist kliar han sig och är lite irriterad i manen men peppar peppar inga köttsår ännu, smörjer han med en olja och ser till att kusarna är på avstånd.
Han ska få bada bara vädret tillåter när jag har ledig dag, mest skit väder när jag är ledig tycker jag...
ALLA hästar är i behov av en dusch faktiskt!!
Nä nu börjar jag faktiskt bli seg, delade turer kommer efteråt jämt tycker jag!
OM 5 VECKOR HAR JAG SEMESTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0