Vilden härjar för fullt just nu!

Vilken energi han har lille Atlas just nu...
Jag lägger mig på soffan så han får härja klart...
Ja si då kommer han och fjäskar och slickar mig på benen för han vill åxå upp!
Idag åkte vi upp till homna och gick en runda i skogen med han.
Han tycker de är skit kul att gå i skogen, passande till en skogvaktar hund va ;-)
I morgon ska han mätas och vägas igen, SPÄNNANDE!!
Nu har han lugnat sig och lagt sig och snart sover han nog.
Nätterna går bättre och bättre, ingen olycka på flera nätter...
Sen avmaskningen har de nog inte hänt inne någon natt om jag minns rätt...
Å dagarna har ju gått bra hela tiden...

På den här telefonen går de tyvärr inte lägga in bilder på bloggen :-(
Hoppas de blir någon uppgradering framöver så de fungerar igen.
Annars blir de lätt en tråkig blogg om den blir bildlös...
Kameran är kanon, trots 5 mp som på förra så tycker jag de blir bättre kort med den här. Idag har jag utforska telefon lite mer, den är ju inte omöjliatt lära sig men tid kommer de ta. Huvudsak de funktioner jag använder funkar och att jag kan de.
Var faktiskt ut på android shoppen och kolla idag, hur mycke som hellst ju!!!
Å bäst av allt var att de är gratis :-)

Små hästarna fick bete i trädgården på förmiddagen och sen efter 16 släppte jag dom breve Sissi å Tepee där gräset är högt upp på magen på dom.
Där fick dom gå till ca 20 tiden.
Flinga är verkad idag med, gick bara bra, inget bråk och tjafs alls... Skönt...

Annars har de inte hänt speciellt mycke idag...
Atlas och jag rev hagen som satt i trädgården, tänk vad gott de kan vara med hästskit! Så gott att de kom upp igen :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0