Grattis Marie & Hans-Ove!!

Jag har blivit moster åt ett litet knyte på 50 cm och 4004 gram =) får se om de blir en liten Tuva. Jag har ju som alla vet absolut ingen erfarenhet av människo födslar, men igår när Marie skicka att de var på väg så ringde jag och prata med henne. Kanske inte så lägligt men tanken var ju att försöka hjälpa till på ett eller annat vis. Kunde jag på nå vis avleda Marie så var de ju värt de, dels tänkte jag på Hans-Ove som förmodligen var ganska nervös och måsta köra så hoppas de underlätta lite för honom oxå. De var ju ett annorlunda telefon samtal iaf! =) på gott och ont, Marie tyckte jag skulle skaffa en bebis oxå, men på nå vis lät de inte så lockande just då =) Jag tänkte för mig själv att de blir nog tufft att hinna fram i tid, men de gjorde dom som tur var! Vart ganska lugn när Marie skicka att dom var framme!! Var inte så kul att höra sin syster plågas och inte kunna hjälpa till ett dugg! Men så är de... Skönt för dom alla att de gick fort och inte drog ut på tiden =) Så nu hoppas jag att allt fortsätter bra för den nya lilla familjen, all lycka till er...

Kommentarer
Postat av: Linda Edvardsson

Du får hälsa o Gratta!! O LITEN var hon väl inte tycker då jag...Det blir värt smärtan vet du, och det är ju bara ett tag..

2010-03-02 @ 20:23:54
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!

Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!



Klicka här för att komma till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

2010-03-04 @ 17:34:50
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det var en hemsk resa til Gävle med den smärtan! Men nu efteråt var det verkligen värt det :) Ni får komma och hälsa på när du frisknat till

2010-03-09 @ 20:56:45
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0