Måndag v 13... Blickar fram åt torsdag..

Tillbaka på jobbet efter 4 dagars ledigt..
De gick bara bra att snygga upp bakom stallet så nu finns plats där.
Alla små var inne under tiden och några hade ju mer roligt än andra!!
 Flinga och Dillba fick dela en box,
Örly och Turbo fick dela en,
Fjant, Dusty och Jenka fick vara lös...
Å de var ju skit kul!!!
Riva och slita i allt som gick.
Allt som gick häva i golve låg på golve....
Va så roligt att riva så ;-)
 Kanske dax att ta ut rockarderna ur boxen och alla andra saker
så att alla får plats inne..
 

Torsdag 1 april blir de resa med transporten för min del...
Om inget skiter sig nu så kommer jag åka med last hem ;-)
Ska bli spännande att se hur de går!!!
Men skulle de bli tomt hem så kommer jag bli besviken.
Bara hoppas att allt får plats i transporten bara.
Mer om fyndet kommer!
LÄÄÄNGTAR::::


Jag har äntligen lyckas fixa telefon så jag kan knäppa kort igen.
Det är ju lite besvärligt att få ut kort på bloggen när de inte finns data i hushållet.
Men en bild åt gången med mobilen får duga.

Imorgon eller på onsdag blir de veterinär besök hemma då,
hade ju varit kul att veta vilken av dagarna.
Men huvudsak de blir vaccinerade och fixad i mun så är jag glad.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Har du fått mormors sinne för att packa så kommer du nog få plats med allt!!! =)

2010-03-30 @ 07:49:25
Postat av: Jennie

Ja de har jag ju fått :-) men jag måste ju vara rädd om lasten oxå denna gång :)

2010-03-30 @ 09:38:27
Postat av: Syster Yster

Ja de förstås, mem jag tror du löser de galant ja.. =)

2010-03-30 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0