Å vips så var dagen slut!



Ja efter Turbo så blev jag lite slö, Lena kom upp och vi prata lite och jag fick ny energi.
Gick ut och dona med Dillba och fixa fötter och skötte om henne ordentligt.
Sen så rev jag tråden som har delat av nya hagen så att stor hästarna fick komma ut och beta grönt och fint gräs, dock var de slut på några timmar.
Men har flyttat upp vattnet dit så de är inte bara lera att gå i nu när de är törstiga.


Mamma kom upp och vi tog en tur i skogen med hennes hundar.
Gick så vi kom ut vid Tony och Åsa och precis då kom Åsa hem från promenad oxå så vi fick titta på lilla Liam, han är 3 veckor nu men skulle ju egentligen födas först i morgon.
Han var liten och jag tyckte han var lik Tony. kaninerna har nu fått gräs 3 kvällar, de har dom uppskattat!

Sen prata jag i telefon med Ulrika och hörde hur de var med Atlas och gänget, alla mådde toppen där nere!
Nästa gång vi pratas vid så åker vi efter någon timme =)
Vi prata över en timme, om allt möjligt.
Jo ni läste rätt!! Över en timme i telefon :)
jag som inte brukar prata nå och mest låter som ett surt bi i telefon och ofta hinner säga hej då innan den i andra änden pratat klart! =) Men allt flyter på då vi pratar så jag är förvånad över mig själv.
I morgon ska jag fixa ordning inför resan, behöver ju lite saker när vi ska åka så pass långt. Kaffe, kamera, karta, extra telefoner, bra musik är ett måste!!
Allt som Atlas behöver för resan får vi med från Ulrika.
Så något att tugga på till oss ska oxå fixas.
På vägen hem blir de väl bara mat från någon drive in eller något från macken gissar jag.
Kan ju alltid hoppas vi får bra bil åkar väder, gärna mulet men uppehåll :)

Undrar ju förstås om Tomas hinner få sin nya bil, den kommer ju från ljungby den 19.e!
Annars blir de Vitara 120 mil, dock är ju den bilen den bästa hundbilen.
Allt är ju ombyggt och klart med stor plats och säkert med galler om något skulle hända,
i den kan jag till å med ligga bekvämt då baksäte är borta å golvet uppbyggt :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv, ja man kan ju fundera vad vissa människor tänker med, lilltån? Ja ni måste tänka mycket på packningen nu inför resan =) Gud va spännande =)

2010-05-18 @ 18:31:06
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0