Bildbevis att Sissi & Lena kan hålla sams!

Ja så här låg dom när jag sluta jobba idag, jag skynda och knäppte för de här händer inte ofta. Tepee låg på driften och njöt i sin ensamhet i lugn å ro, de är ju han som far mest illa av att tjejerna bråkar :( Helgen som var blev de fynda av. Atlas måste få en ny soffa att ligga i då den andra börjat spricka och jag är livrädd att han ska äta stoppning och få ont i magen. Jag har tittat på en soffa i sandviken flera månader, först begärde dom 3500 kr för den, sen sänkte dom den till 1500 kr och nu i helgen blev de akut och priset hamna på 800 kr!! De delat på 2 var ju inget att diskutera, 400 spänn för den soffan var ju rena rånet! Vilket kap :) en finlandia soffa i skinn med ek stomme, liknar den gamla men bättre kvalité, endast ytterst lite slitet annars ser och känns den som ny. På vägen hem stanna vi och fira Ingela och Jens. Orka ju inte träffa nå folk när jens fyllde år då de var så nära inpå Apotins bortgång... Men nu är de gjort iaf. Idag har jag jobbat och i morgon är jag ledig, skulle ha bytt något skift till så de går ihop så jag slipper ordna passning åt Atlas de första veckorna. Typiskt så är de ju väddö utställningen i samma sväng som han flyttar hem :( funderar på att hoppa över den, men Tomas säger att han blir hemma med Atlas ändå så jag ska åka. Å jag har ju sett fram emot de så nog vore de bäst att jag åkte. Vi hade ju kunna åka alla men de känns inte aktuellt med tanke på resan när vi hämtar honom kommer att bli dryg för han, så han får de bäst hemma med husse. Å jag får väl så lov att vara utan han några timmar :) Ja jag hinner fundera, men nöje får ju kliva åt sidan för viktigare saker som vanligt. Just nu har jag 4 skogkatter i sängen och dom tar upp större plats än Apotin gjorde, en bulle har ju förmågan att bli liten trots sin storlek när dom ska klämma ner sig någonstans =) Nu ska jag kolla blocket och sen sova, behöver ju vila inför bäbis tiden :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ojdå!! Än är inte undrens tid förbi... =) Tur Tepee får lite lugn och ro ibland!!

2010-05-04 @ 09:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0