Börjat leta fram leksaker



Ja nu har jag plockat fram lite knutar i olika storlekar, de finns några små och någon stor sak här hemma, de små passar nog bra i början.
De är bättre begagnade men till helgen ska vi på marknad och då ska jag köpa lite nya saker oxå :)
en pip sak bara måste vi ha :)
de brukar ju gå hem hos de flesta valpar!
En sån där rolig som man lägger undan på nätterna för dom är inte de roligaste att vakna till :)
pip pip pip på morgon undviker vi till att börja med.
Nån rejäl boll och ev aktiverings sak att stoppa godis i ska jag kolla efter.
Dock finns de ju hemma oxå men lite nytt ska varje individ ha!!

Idag har jag pratat med Ulrika, samt hört ett och annat av Atlas och syskonen med, så härligt att höra deras pip och prat!
Men samtidigt gör de ju att jag längtar ännu mer!!
Kan väl säga att nedräkningen har börjat nu, så hoppas tiden går fort nu!!

Idag har jag mucka och hämta lite träd åt hästarna, även försökt mig på att övertala Bianca att man ska stå still lös i hagen och bli skött, som vanligt gilla hon de inte :(
måste ha henne fast om de ska gå att borsta henne, hon och Dillba är ganska lika på de viset.
Men samtidigt räcker de med 6 st som trängs när borsten är med där, jag har ju trots allt bara 2 armar.

Å jag funderar och funderar på utställningen med Fjant och Örly...
De tar 5 timmar dit och 5 timmar hem, och de brukar ju ta lång tid även på plats.
De börjar kl 9 vilket innebär att vi måste åka mitt i natten.
Å med en 120 mila resa i bagaget ca 36 timmar innan vet jag inte alls om jag har sån stor lust att ge mig iväg.

Kan nog inte bestämma mig 100 förän dagen innan.
Men vill ju så gärna visa Fjant oxå...
Å så vill jag inte åka från Atlas så snart...
Nä jag bestämmer mig när det är dax!

Extra jobb blir de oxå lite i helgen, bra att ha komp timmar i banken :) nu ska jag ut och fortsätta med hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0