Idag när jag duscha...

 

Hörde jag att Atlas kom och smög...
Rassel och pang!!!
Jo då, han hoppa upp och bet tag i duschdrapperi å de höll ju inte så klart så allt inkl Atlas åkte i golv!
Men vad roligt de var då =) själv viste jag inte var jag skulle ta vägen för jag fick mig ett gott skratt.
ATLAS tyckte de var skit kul och släpa sta med stång och drapperi ut i hallen innan jag hann agera =)
Å skäll fick både drapperi och stång av Atlas.
Matte kunde ju liksom inget göra då olyckan var skedd.
Tur han inte gjorde sig illa i fallet eller fick stången på sig...
Trodde vi barnsäkrat huset men inte då, är man uppfinningsrik är tydligen allt en "fara".
Bus unge där =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Man kan aldrig barnsäkra huset riktigt =) Men passa på och njut av alla rackatyg han gör =)

2010-05-29 @ 13:19:48
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0