Killen växer...



Nu börjar han bli stor, 8 veckor idag!!
Gissar på att han väger runt 8 kg, strax under eller strax över.

Jag kom då ut och fixa hage, de blev uppehåll och allt gick snabbt och smidigt för jag fick hjälp!!
Var nog klart på ca 30 min, bara slå ner stolp som gick hur lätt som hellst i denna blöta backe och så upp med 3 trådar, någon isolator och 6 handtag så var de klart.
Gick in och slog upp kaffe och då börja de regna igen.
Vid 3 tiden fick vi tillbaka elen, så drygt 6,5 timme var vi utan.

Nu strax blire ut och packa foder, samt att jag tror jag ska försöka fixa lite mer trä stolp så jag kan byta ut plaststolpen, kommer behöva plasten som är lätt att flytta till de tillfälliga hagarna sen. Skönt att ha gjort undan lite idag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0