Nu ska jag stilla er nyfikenhet =)



Ja resan ner gick bra, men drygt var de.
Dels dåligt med sömn, dels spänningen, tänk om något inte skulle klicka live.
Men självklart var han ju så perfekt som jag föreställt mig =)
Nu sover han som en stock, hoppas vi hinner av e 4:an innan han vaknar!

Till att börja med tala han om vilka stygga människor vi var, stackarn :(
klart de skär i hjärtat att höra hans åsikt.
Men ganska så snart så blev han lugn, ville sitta breve och krypa under armen =)
självklart ska han sitta där, men så blev han trött, tog matsäcken till kudd och somna, så då passar jag på att skriva för jag vet några sitter på spänn och undrar hur de gått.
Vilken mysig familj han har växt upp i!!

Vi har ju samma tänk och uppfostran så förutom nytt hem, nya kompisar och nya människor så kommer han nog att få de lika bra =)
De andra hundarna, både stora och små var helt underbart snälla och fina oxå.
Just nu är jag lite lycklig och mallig faktiskt, jag har en bulle igen!
Å just nu har jag ett litet sovande bulle huvud i min hand =)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Men vilken goding!!! Skönt att de går bra på hemresan, längtar redan efter att få träffa honom...=)

2010-05-20 @ 11:33:16
Postat av: Malin Olofsson

Vilken sötnos!!! Måste ju säga att jag är inte lite utan MYCKE avis!!!! Måste nog följa med Lena upp nå tag när du ÄR hemma å snoza lite bejbis(så kan ja knycka blomskott som jag glömde å göra sist)!!!!!!! Kör försiktigt biten ni har kvar hem.....Kramz

2010-05-20 @ 11:56:52
Postat av: Anna

Ååå vilken söting =)

2010-05-20 @ 12:05:23
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0