Rättviks marknad



Ja där uppe satt Marie och jag en vända.
Som vanligt ser karusellerna ut att vara löjliga men när man väl sitter i dom får man en kick och tycker dom är skit häftiga!!
När man precis vant sig och känner att de börjar bli lugnt så vänder de håll och kicken är tillbaka!!
Snart 31 år och blir som en unge när jag ser en karusell :)
de bjuder jag på, jag är ju i alla fall inte mycke större än ungarna så på håll smälter jag in =)
De blev ett väldigt vandrande fram å tillbaka, 4.5 timmar blev de.
Såg massa spännande men handla knappt nå :(
såg mycke kläder som jag gilla men handla inget, ångrar mig redan!
Tyvärr hitta jag inget till varken Atlas eller hästarna heller, var bara krims krams leksaker åt hund, små halsband och inget nytt åt hästarna.
Nä godis var tyvärr de enda jag kom hem med.
En hamburgare klämde vi i oss och en våffla.
Kul att komma ut en vända men UNDERBART att komma hem =)

Jag la min lilla syster på spikmattan när vi kom hem så hon fick pröva den, pröva även huvudmassagen en liten sväng på henne och fingerringen, tror hon behövde de å hon verka trivas ganska bra...
Vi klämde lite hämt mat på kvällskvisten, jag åt en kycklingsallad.
Så var de dax att natta djuren, otroligt nog har vi plus grader här ikväll!!

Kan de vara så att våren äntligen är på väg??
Vi har ju haft runt 9-2 grader kallt varje natt de senaste veckorna.
Nu återstår inte mycke mer denna dag, ska försöka ta mig ut på blocket som inte velat fungera nå vidare alls idag, undrar om de är tel eller nätet som kronglar?!
I morgon ska jag upp i skaplig tid igen, fixa hästarna i tid och försöka motionera några samt fixa lite fötter.

God natt på er...

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha fan va träningsvärk jag har i armarna idag efter karusellen ;)

2010-05-09 @ 15:23:36
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0