Snyggt?!



Ja jag tycker de är snyggt!!

Håller på att ladda upp för nya utställnings året -2012, hittar inga proppar än förutom vinter utställningar å de är på tok för långt bort. Söder om Karlstad borde inte tillhöra norr distriktet då De är 35 mil dit för oss som bor mitt i landet, tänk då De som bor i ex Kalix, Luleå eller ännu längre upp...

Hur som så har jag köpt Tränset på bild, hur tjusigt som Hellst med mässing/guld.
Har ju ett lika i silver och trivs så bra med modellen så de blev ett till då jag hitta ett till skapligt pris.

En ny sadel blev de härom veckan oxå till de små, en wintec till de minsta. Lite mer utveckad den än vanliga putorna, å sitsen blir mycke bättre.

Jag Har ju lyckats hitta en liten Jonna som kan rida Bianca oxå, en jätte liten men jätte duktig tjej! EN av gångerna hade hon en kompis med sen red Fjant, då blev de en liten skogsrunda. Sen har Jonna ridit Fjant och Turbo oxå. Å Turbo som inte är "inriden" skötte sig lika galant som sin far, mötte bil, trava och allt som om han inte gjort annat i sitt liv ;-)
Å sadeln passa både Turbo och Fjant perfekt! Funderar på att sälja iväg lädersadeln och investera i en till sån här modell, både pfiff och wintec har du såna modeller. Pinoccio heter nog någon oxå om Jag inte minns fel.

Å Wilma fortsätter rida Tepee, dock har väl väglaget inte vari de bästa nu när de varit blankis!

Ja de blev ett litet häst/sak inlägg, men kommer säkert mer om annat snart oxå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0