Det var värre än jag trodde....



Vi är totalt insnöade...
Tog och gick med Atlas och kära söta, vi är totalt fastlåst!!
För att komma ut på vägen måste vi passera 70 cm driva vid järnvägen.
Grannen har inte kommit iväg idag. Hon gav nog upp efter att ha gått och kollat.
Ulf har inte ens tagit sig till fots till postlådan ännu. Men postbilen hade ändå inte tagit sig fram...
Tomas tar sig garanterat inte hem! Jag kommer inte ner på jobbet som de ser ut nu. Frågan är om jag klarar av att ploga med traktorn när de är så här mycket snö!? Men vad gör man??
Avvaktar och väntar på under? Prövar med risk att fastna med traktorn? Ja jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag är insnöad jagockså.:(Tar mig inte från gårn.Snö upp över knäna.

2011-02-11 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0