Hingst är bokad...

Dock inga papper skrivna ännu...
Men de ska väl inte vara några konstigheter i kontraktet så jag hoppas allt går som de ska!
Men att ha tjejerna borta kommer bli tungt...
Hemska tanke att bara åka iväg och lämna dom, men Jag kanske vänjer mig?

Så sommaren 2012 ser vi fram mot 2 färgglada föl här ute! Kan ju hända de blir en fux och en svart oxå men vad gör väl det? Dom lär nog bli kvar oavsett färg och kön, men klart jag blir glad om de skulle komma ut en eller 2 blacka fölisar.
Tänk om jag kunde komma ihåg vilken telefon jag hade då jag fota hingsten i fråga?! Vet ju att jag knäppte kort på han uppe hos Linda... Skulle ju vara kul att visa er mina kombinationer! Men annars knäpper jag väl kort när tjejerna är på plats där uppe! Undrar bara vad Fjant kommer göra när hans fruar kommer hem dräcktig med annan hingst?? För även om han inte har några kulor nu så verkar han ändå tro att han är hingst ibland...

Igår var de delad tur på jobbet, var hem på rast några timmar och lyckades sova bort 1 timme! Tydligen behövde jag väl de Då. Idag blir de bara jobba kväll, skönt!
Veterinär räkningen kom idag, vet inte hur de Är räknat men de Är direktreglerat med försäkringen och med tanke på summan måste ju även förra räkningen ha blivit skickad till försäkringen från veterinären. För min summa är ju inte ens självrisken, försäkringen skulle betala nästan 2000 så De måste räknat båda gångerna, räknar jag som jag gjort på båda gångerna kan de stämma att jag kommit upp i självrisken samt de 20 % som tillkommer på resten.. Ja jag får höra efter på fredag när vi ska tillbaka.

Nu ska jag koka ägg och göra mig en räksallad till lunch, med massa dressing!!

Kommentarer
Postat av: Linda E

Kontrakt?? Hade hon det oxå då? Det nämnde hon inge åt mig..

2011-02-02 @ 14:09:32
URL: http://www.trollans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0