Men oj oj oj vad gott!



Men så synd att jag inte kan dela med mig av smaken och doften här på bloggen...
Alla tog vi påfyllning, Matilda tog påfyllning 2 gånger hon och de var ju ett bra resultat tycker jag!

Hur har du denna lördag varit då?
Tomas bar i väg med skotern och jag har lagat mat, dels de vi åt idag samt gjort en kassler gryta till i morgon som får stå och dra över natten.
Sen tog Tomas med Atlas på promenad och jag packa i ordning foder och mucka stallet.
Matilda kom när maten var på g så hon spela spel i väntan på maten. Sen åt vi, nu är de 4 slöfockar som är seg. Jag och Matilda delar soffa, Tomas sitter i en fotölj och Atlas är däckad på golvet.
Undrar om jag ska få liv i dom med en liten kall efterrätt...
Ja, jag prövar nog med de innan vi sommar av!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja jag sitter och slickar mig om truten ja;)

2011-02-13 @ 13:32:30
Postat av: Anna

Recept kanske så vi andra får prova å =)

2011-02-13 @ 14:55:33
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0