Nytt utseende på bloggen...

Ja nu fick de bli lite mörkare färg här igen, när Marie fundera på Blogg byte ville jag oxå kolla efter lite nytt till min sida.
Jag gillar enkelheten här på Blogg, att allt ändå går att ändra till personligt gillar jag oxå. De finns ju massa stilar och koder att använda, gäller bara att hitta de man vill ha.
Praktiskt tycker jag De är när de går att sköta allt via telefon, vill man inte ta vägen via Internet så är de ju bara att skriva ett helt vanligt mms och skicka och vips så har man ett nytt blogginlägg på plats!

Nu har jag jobbat 5 dagar på rad igen, började med delad tur i lördags följt av 4 kvällar. I morgon är jag ledig. Men måste iväg och prova kläder då som de verkar, ska ju få nya jobbar kläder. Eller nya och nya kan jag väl inte säga, första gången vi ska få heter de sen jag börja!

I morgon hoppas jag att allt blir klart med strömsholm, tråkigt att bara gå och vänta... vill ju få allt gjort någon gång så vi kan starta vår reab så allt blir som vanligt igen. De är många veckors program att följa efteråt.

Idag har jag betalt handpenning på betäckningen på DILLBA och Jenka. Så nu väntar jag med spänning på resultatet. Ett föl börjar ju den dagen man kollar efter hingst, sen alla planer och val man gör under tiden är spännande!
Som läget är nu så kommer inte dusty att betäckas mer, har funderat massor och kommit fram till detta nu, ibland får man tyvärr hjälp på vägen med sina val :( Bianca är ju ett bättre sto ur avels synpunkt, 39p är trots allt ett bra klass 1 sto så där funderar jag vidare. Dock blir de inget i år så nästa år känns mer aktuellt, vill ju inte att hon blir för gammal innan hon får första fölet heller...

Nu ska jag försöka komma i säng i tid för en gångs skull...

8.e februari, då hade jag 54 st här inne som kolla runt...

Kommentarer
Postat av: mamma

Och en av dom 54 var jag. =) kram

2011-02-10 @ 20:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0