Upp och ner, standard sovställningen här....



Ja Atlas har ju nästan alltid lega åt fel håll i sängen, vill Hellst ha baken på min kudde. Hur vi än försöker så somnar han åt rätt håll. Men sen när de blir varmt vrider och vänder han sig å så hamnar han så här!

Nu kan jag ladda upp bilder direkt från min HTC!! De har jag inte kunnat sen silver LG.n så nu är jag mer än nöjd! Skönt att slippa skicka mms eller jolla med datan bara för att få ut en bild...

Nu ska ja göra kväll. Var uppe tidigt i morse då jag skulle ringa en massa, men skönt att alla dagens samtal gett framgång... drygt 2 Dm snö har de kommit idag :( Nu räcker de väl va?? Atlas blir extra vild i pulver snö han, verkar sett simhopp på tv eller nå för han dyker och kastar sig ungefär så... de är bara hänga med där bak i kopplet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0