DE mesta på plats nu...



Så skönt så skönt....
De som får plats och ska vara där inne är nu på plats, tänkte sätta upp någon krok till.
Sen ska jag rensa lite saker och försöka sälja iväg.
Eftersom jag inte har någon häst i storlek cob och 145 längre kommer jag försöka rensa bort de. Så behöver du något så fråga så kanske jag har!
De jag vet jag ska sälja är en globus syntet sadel, 16.5 tum, utbytbara koppjärn, vid och ex vid finns till, riden i 3-4 gånger så den är som ny! Passar nog från b-ponny och uppåt beroende på vilket järn du har i.

Träns finns i cob/full till salu, samt bett av alla möjliga slag och storlekar.
Täcken, nya och begagnad storl 145.
Bilder och pris kommer komma ut på bloggen bara jag får tid!!
Så håll utkik om DE är något du behöver, även en par "Skit" täcken till b-ponny billigt.

Ev shettis täcken storlek 105 kommer oxå säljas....

Idag är De meningen att stor stallet skall fixas, en hel del att åtgärda där nu sen garderoberna åkte ut. Men plats som jag är nöjd att jag fått iaf! Men blir lite ärenden på byn först....

Kommentarer
Postat av: Linda E

Jag kanske kan behöva lite cobgrejer...och hur ser täckena 105 ut?? Kanske ska ta en tripp förbi nån dag...Jag som har sååå tomt i min selkammare =o/

2011-07-05 @ 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0