en bit på väg...



Arbete, arbete å arbete....

Dock har de hänt massor sen detta kort togs mitt på dagen...
Tusen tack till mamma som slitit som ett djur med pensel och färg idag och Tomas som lagt pussel med skivor!!!

Dagen börja på karl Hedin för att köpa skruv m.m.
Sen vidare till odal och fylla på mat förrådet åt Atlas, kattströ m.m.

Sen hem och börja på att spika, måla och fantisera hur de färdiga bygget ska se ut när de är inrätt och klart.

Anna kom förbi en vända och gav mig en behövlig paus!

De som är kvar just nu är lister upptill på båda kortsidor och en långsida, samt att dela av med någon form av vägg och dörr. Tror mig ha en praktisk lösning på båda delarna, men ska fundera lite till. De måste ju vara praktiskt med tanke på framtida värme så att bara sätta upp en vägg är De ju inte bara göra...

Längtar ju så klart tills jag får upp med sadlar, selar m.m på väggarna!
Tror de blir snyggt med vita väggar och alla krokar och hängare är svart...

Ska ta ett bättre kort i morgon där de syns hur pass långt vi kommit...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Klart de blir bra med vita väggar;)

2011-07-03 @ 10:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0