idag på Dan...



Så börja jag på med nå jag skulle gjort för 3 somrar sen...
Plocka bort solarplexiset från bilen och börja tona!
Men sol och blåst gjorde att Jag gav upp efter 4 rutor...
3 rutor kvar till en annan dag då!
Bättre att sluta än få Skit dåligt resultat...

Dagen i övrigt bjöd inte på speciellt mycke, djur och diverse göra. Har fortfarande undertråd att sätta på sista betes hagen. Men ingen jätte brådska då de finns mat kvar där dom går nu.

Var ner på byn tidigt i morse och köpte toning, jordgubbar och posta paket.

Mitt bytes förslag gick inte då hon sålt sin vara, de Var en transport jag försökte byta åt mig ;-)
Men de dyker säkert upp fler....

Nu ikväll blev de en tripp till Bollnäs och (snusk) max.
Maten var riktigt hemsk idag samt att glass maskinen var sönder ;-(
Fick avsluta på Jontas med en 50/50 iställe, gott!!!
PÅ väg hem stanna vi och tog en kopp kaffe hos Marie och Hans-Ove!
Dom har gjort en toppen fin alltan och massa annat sen vi var dit sist, jag e ju ganska känd för att aldrig hälsa på folk men nu kom jag ju iväg iaf.
Misstänker att delsbo resan och Bollnäs blir de längsta jag kommer denna sommar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0