nu ska jag slappa ett tag...

De flesta projekt är snart klar...
Bara lite att göra här å där...
Igår kom hovis, jag hade boka in Tepee, Örly och Jenka. Men även DILLBA och Flinga blev fixad. Så skönt att ha fått de gjort så den pressen är ur vägen.
Turbo, Fjant, Bianca och Dusty är relativt nyverkad ändå så de klara sig denna gång.
Dusty trodde jag hade en gammal böld förra gången hon verkas, var ett hål med svart gegga som skars upp.
Men denna gång hon verkades visade de sig att hon hade dubbelsula båda fram :-(
Så under yttre sulan var ett tjockt lager svart gegga som togs bort och under den en frisk sula!!
Inte undra på Hon hade ont här i vintras, de måste varit oerhört jobbigt att ha gått på denna varhärd...

Måste ju bara sända en tanke till Norge oxå efter fredagens massaker...

Nu ska jag ut med Atlas en vända...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det kan väl va skönt med en slapp dag ibland å.De kan ju du behöva.

2011-07-24 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0