Tack för alla fina år, 870605-110620



Älskade älskade Sissi gumman finns inte mer.....

Finner inga ord, känner bara en stor saknad....

Du var 5 år när du kom, jag var 13...
Vilken glädje du skänkt under alla år....
DE klokaste sto jag någonsin mött...
Mer personlig häst har jag aldrig stött på...
Du valde de dina och dom älskade du och gjorde allt för...

Inte många som får äran att tillbringa så många fina år med sin livskamrat, sin själsfrände....
Du hann bli 24 år....

Sov gott mammas bästa tjej...



Kommentarer
Postat av: Ingela

Men de hade jag ingen aning om :( Fy vad tråkigt vilken tråkig midsommar de blev för er då.

2011-06-25 @ 17:19:08
Postat av: Linda

hon har fått vandra vidare nu, ja det är tungt när man har haft många år tillsammans..Men ändå så blir det ju dags en dag..Skickar styrkekramar..

2011-06-25 @ 20:40:32
Postat av: marie

Men jennie varför har du inte sagt något?? Stackars sissi :( hur tar tepee detta då?

2011-06-26 @ 02:12:27
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0