välkommen in...



JA som sagt, välkommen in i råttbo....
Min blivande sadelkammare...

Golvet ut rivet, här ska jag upp med nya väggar, på med nytt golv samt upp med en innevägg och dörr till de rum jag tänkt använda åt min egen utrustning. Del 2 kommer att bli med låsbara garderober är De tänkt.
Hålet i dörr och vägg skall sättas igen. Ny el skall dras så de går ha rejäl belysning då de kommer behövas då de saknas fönster. Vist har de varit trevligt med fönster men samtidigt en energi tjuv! Luft värme pump är nog värmekällan de lutar åt i dagsläget. Solpanel är oxå ett förslag men räcker ju inte hela vintern och då måste annat finnas.
Ja de var lite av planerna, mer kort kommer allt eftersom.

Jo, ca 225 sidvisningar har min Blogg haft senaste 5 dagarna....

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men va snabb ni är.Fattar inte att ni orkar i den här värmen.

2011-07-01 @ 09:51:10
Postat av: Marie

Att du inte haft de där utrymmet som alternativ förut då? Kommer säkert bli jätte bra de där!

2011-07-01 @ 10:25:05
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0