Stygnen borttagna...



Så här tjusigt ser det ut..
De ena syns knappt och det andra är det en liten skorpa på.
Smörjer med celeston några dagar för säkerhetsskull...

I morse var det stapligt igen ;-(
Sett bra ut senaste dagarna...
Ser fram emot återbesök på strömsholm nu.
Så jag får svar på alla mina frågor...
Samt ett träningsprogram att följa.

Någon svullnad eller värme över leden har jag inte upplevt hittills...
Inte heller någon feber, skulle ringa direkt om tempen steg över 38.5.
38.4 var det 3 gånger men sista gången vi tempa var de 37.9.

Verkar vara väldigt olika reab, även om man gjort op på samma ställe.
Atlas har inte behövt kyla leden efter varje promenad,
inte sa dom nå om att han inte fick tugga på ben heller.
Trots att flera fått dessa direktiv.

De blir mer och mer försök till lek nu...
Men matte är hård!!!
Så jag får dåligt samvete...
Tror inte jag "trätat" så mycke på han tidigare....
Men talar om på skarpen att:
 -ska du springa lös i skogen i sommar får du vara lugn några veckor till...
???? Men bara lite???
-NEJ!!!
Stackarn har ju ingen aning om vad jag menar...


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv, inte nå bakis :) Gick hem i tid och la mig och sov istället. De ser riktigt bra t Atlas ophål =)

2011-03-13 @ 12:05:37
URL: http://AnnaSall.nogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0