granngården 10 %

Ja då passar jag på att fynda igen, dom har 10% rabatt nu fredag och lördag samt att jag hade 75 kr rabatt på Atlas mat och 60 kr övriga checkar nu.
Passa även på att köpa Royal Canin kattunge mat 10 kg för jag märkte i dag att dom var intresserad av foder.
EN flaska Ultra Shield absorbine till Fjant åkte oxå på vagnen, De är de som fungerar bäst på honom så lika bra att köpa de för de har en förmåga att ta slut mitt i sommaren.
Tugg ben blev de oxå.

Just nu åskar de och smäller rätt rejält här, himlen är mörk men blixtrarna lyser upp! Vi bor ju på utsatt ställe mitt bland "berg" och vatten och de känns inge vidare att ha hästarna ute när de är sånt här väder här! Stor hästarna står på sin drift men de små är ute på åkern och betar.

De har inte blivit så mycke gjort idag. Dammsuge och torka golv i kattrummet samt gjort i ordning låda åt ungarna, de smakade på sanden och De lär inte vara så bra med tanke på att de a, klumpbildande så de fastnar på engång när de kommer i kontakt med vätska. Men hoppas dom kommer på snart att de inte är lönt att äta de. För övrigt var de 3 ungar som åt av maten direkt medan den 4.e inte var så lättlurad ;-)
Ska försöka fixa färska kort på dom oxå för nu e dom så söt med blå ögon!! Å som vanligt är dom över sociala, så fort vi kommer upp ska dom upp i knä, sätter vi oss inte på golvet så börjar dom klättra efter benen! Hoppas för allt i världen dom kommer hamna hos seriösa familjer och får bli familjemedlemmar!!

Undrar just vad jag ska hitta på nu, inge roligt att göra nå heller nu i ovädret! Men börjar bli rastlös... Tomas e borta och sen ska han sova för dom jobbar ju extra i morgon. Tar mig en kopp kaffe och funderar ett tag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0