Kalas, jobb och övrigt..



Ja igår var de då kalas för Ingela som hunnit med att bli 50 år den här veckan. God mat och dryck samt trevligt folk. Dock blev kvällen tidig för oss, djuren hemma ska ju ha mat vare sig de är vardag eller fest! Dåligt kort men de andra jag knäppte var ännu sämre ;-)

Jobb har de oxå blivit en hel del denna vecka. Närmare bestämt 6 dagar. Just nu har Jag jobba 3 av 4 i rad och ser fram emot ledigt en dag sen. Men med blicken framåt är de bara 6 veckor kvar att jobba innan semester och riktig lång ledighet drar igång!! Vädret gör att humöret är på topp, bara bita ihop och köra på fast kroppen skriker ta de lugnt. Men som sagt, snart blir DE vila, om exakt 6 veckor....

Utställning i soderhamn 12 juni, Ja den höll jag helt på att glömma bort! Kom på De igår på kalaset och den 12.e blir till veckan så jag hann som tur var skriva anmälan och betala in idag. Så ser smarta jag att de är pingst då och självklart jobbar jag ju då eftersom de är storhelg då... men jag får väl försöka byta på nå vis, 5 timmars arbete ger 10 timmar i banken till den som tar den så de ska väl inte vara svårt att ge bort den gissar jag. Hur som Hellst så blir DE Fjant som får följa, premiär ett år senare än förra anmälan och nu hoppas jag verkliged att jag kommer iväg denna gång. Ryggbekymmer får åtgärdas med piller, för visa honom ska jag!! Men jag var klok nog att bara ta med en denna gång. Så nu får Fjant och jag lägga på ett kol och försöka komma i trim, drygt 1 månad har vi på oss...

Nu blir de ett besök på Blogg2, på återseende...

Kommentarer
Postat av: Marie

Blogg 2??

2011-05-09 @ 21:00:29
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0