Pojkpromenad...



Ja Vide, Gubben, Atlas och jag begav oss ut i skogen på vandring i morse. Vide och Gubben blev dock kvar i skogen.
Idag jobbar jag en halv tur, 13-17 bara då jag tar komp resten av kvällen för de Har äntligen dragit ihop sig för avslut på valpkursen!
Spännande att se alla igen, å spännande att se hur Atlas reagerar som knappt träffat någon hund på flera månader...
Dock får vi ta de lite lugnt ikväll, inkallning lös är nog inget jag tänker göra med honom nu då de blir på tok för stor belastning på bogen, han är ju som skjuten ur en kanon vid de momentet. Se om vi testar och en ledare får följa med i kopplet bakom, med får han bråttom till matte kan de hända dom hänger som en vante där bak...
Men resten ska vi nog kunna göra som normala hundar gör....

Nu kom posten hörde jag, se om de är nå Tradera fynd i lådan idag, kom ett par jätte fina sköna byxor här om dagen oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0