I love you....



Lille Nikolaj växer och frodas, dock har han visat kolik symptom ;-( igår kväll grina och skrek han i stort sett oavbrytet runt 6 timmar! Stackarn...
Så fruktansvärt hemskt att inte veta vad som e fel och vad man skall göra för att hjälpa honom...
De har varit flera kvällar tidigare men som längst 4 timmar.
Idag har han fått miniform droppar och verkar lite lugnare, eller lite och lite, mycke lugnare!! De går trösta honom nu.

Själv håller jag på att få psykbryt!
Jag pallar inte med att vara "handikappad".
Efter 32 stökiga gravid veckor så har jag sett fram emot ett liv utan krämpor, nu blev de ju absolut tvärt om!
Från att ha kunna röra sig begränsat till att inte kunna göra ett förbannande dugg...
"Enda" jag får göra under 4 veckor vad de gäller lyft är att bära min son!
De är inte jag, jag hatar mitt "lata" liv, jag vill sköta mina djur, jag vill ut och röra mig!
Men när dessa veckor är över så hoppas jag de inte blir mer bakslag...

Jag blir fånge i mitt eget hem som de känns, kan ju inte ens ta bilen och åka en tur och njuta...
Sover på en plywood skiva sen flera veckor tillbaka, först pga att jag inte tog mig ur sängen pga jag var för tjock och krämpor som gravid, såg fram emot att kasta ut den efter förlossningen men ki fick jag, nu har jag behövt den mer än någonsin! Samt att jag fått använda Nikolajs säng som hävert för att ta mig ur sängen...

Nä nu måste jag acceptera att de är så här ett tag till, annars blir jag galen av att sitta still...

Kommentarer
Postat av: Linda E

Ajaj, det låter inge vidare.Hoppas Minifomdropparna funkar annars e det bara o ringa om du vill prata..Hoppas det läker för dig så du kommer ut nå för att få lite frisk luft då.Du får trösta dig med att det är bara för nån vecka till.

Kram

2011-09-08 @ 15:04:39
Postat av: Marie

Sötnos! <3 Vi får komma å hälsa på nå tag när vi är riktigt friska så lillen inte blir smittad :)

2011-09-08 @ 21:45:04
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vilken gullunge <3

2011-09-09 @ 09:11:28
Postat av: Malin

Men hur söt får man va:)

Hoppes du blir ditt "gamla jag" snart igen, inte roligt å va "handikappad" när man är van å sköta sig själv.....



Kraaam på er alla

2011-09-11 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0