igår söndag...


Då kom Wilma igen och red Tepee samt gick med Bianca.
Nikolaj fick sig en overall till vintern, han har lite att växa i nu som de ser ut!
Var även på rånar butiken (läs Ica) och handla, otroligt vad pengarna ryker där!!

Fixat även alla ute djur igår kväll, tar ju lite tid då jag inte får med mycke per gång. Men har ju all tid i världen att gå fram å tillbaka..
Har ju inte rört mig så här mycke på flera månader nu så jag har faktiskt fått träningsvärk i röven ;-)
De går bättre å bättre ju mer jag kommer igång, är när jag suttit still ett tag de ser ut som jag passerat 100 år!!
Kan ju inte säga ärret är snyggt, dåligt med känsel samtidigt som de sticker och känns som de brister, strålar ut åt alla håll. Tar jag på högra sidan blir de nå svimm känsla nästan...

Nu ska vi äta mjölk sägen Nikolaj :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där med att inte ha nån känsel runt ärret, det kommer nog tyvärr aldrig att försvinna.. Jag är helt bedövad och känns nästan bortdomnad där än.

Vi måste komma och se lillplutten snart igen:)

2011-09-19 @ 12:38:31
URL: http://lisaivarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0