på bättringsvägen?



Ja lite piggare börjar jag känna mig, tog mina "stygn" igår, de var 14 järnstift och såg ganska fint ut.
Var ett som kändes samt var rött och kom var ur. BM tyckte jag var så olik mig, kanske för jag helt enkelt inte orkar argumentera ;-) så hon ville absolut ta blodvärde på mig.
Å resultatet tala väl för sig själv!!
92 ;-( ops! Inte undra på Jag ser ut som ett lik och känner mig som ett heller då...
Vist miste jag lite blod på operation men absolut inget märkvärt! SÅ hur de kan ha sjunkit så mycke har Ja ingen aning om hur de gått till. Prövar järntabletter igen nu och hoppas jag blir pigg igen!
DE gick kanon att åka ner på byn igår, men på väg hem har jag kunna sålt bilden för då mådde jag pyton igen. Hade ju hoppats de Skulle gå att åka bil när bäbis kommit ut, men får blicka fram någon vecka till då...

Idag ska Nikolaj få sig en bärsele och en babysitter, båda kan ju vara praktisk när jag blir själv hemma sen.
Blir praktiskt att kunna ha han i sele när Atlas behöver ut samt när hästarna ska skötas!

Jag har ju som bekant haft dubbla bloggar under min graviditet, nu tänker jag avsluta den andra då jag har skrivit ut alla inlägg och arkiverat dom.
Frågan är om jag ska skriva de "privata" i denna Blogg eller göra en ny som mer handlar om familj och inga farmar inlägg?
Mest praktiska känner jag e att använda en och samma... För de blir lätt att virra ihop och undra, vilken Blogg skrev jag de i osv...

Kan ju passa på att tacka mamma och Ulla-britt framför allt som gick skift gång här under bb tiden, samt de andra som hjälpt till på ett eller annat sätt!! Även stort tack till alla paket och blommor vi fått sen vi kom hem!!

Kommentarer
Postat av: Linda E

Varför inte bara ha en blogg? du har väl ett liv med både djur och familj som ingår i det? Skriv allt här vetja, så har jag gjort hela tiden o det har då funkat bra..

2011-09-02 @ 10:08:20
Postat av: jennie

Ja de är absolut bäst med en! DE som inte är intresserad får helt enkelt låta bli att läsa :) de blev leksak till både Tomas och Atlas de där du Linda ;) Nikolaj själv sov då bra i den iaf!!

2011-09-02 @ 11:18:59
Postat av: Linda E

=o))Ja o vänta tills han förstår att det låter när man sparkar...Då gungar det nog bra !

2011-09-02 @ 14:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0