Modell för en dag, fotografens bilder...









Att få bli upp sminkad och fotograferad är absolut inget jag skäms över att ha gjort...
Oki, man är väl ingen toppmodell utan en helt vanlig människa!!
Kanske därför de är en rolig grejj??

Efter att ha fått förfrågan så frågade jag facebook vännerna vad de var??
Mycket förvånad att få personer svarade, för jag VET att många av mina vänner varit och gjort detta!!
Varför skämmas över att man får bli lite "bortskämd" och får njuta??

Hur som hellst, jag är nöjd med bilderna!!
Jag är så pass fin jag kunde bli tycker jag...
Har massa, exakt 11 graviditets kilon kvar, men vad är de är som de är, detta är jag för dagen hellt enkelt.







Självklart var egna kameran oxå med, så mer bilder finns och kommer säkert upp.

Även någon bild på Lena och Matilda kommer så småning om...
Så hoppas ni andra hakar på och åker!!!

Behöver inte alls bli dyrt heller så de så...
Ta med egna kameran och skit i att köpa nå :-)
Ge ut nr till dina vänner och få gratis bilder ;-)




Kommentarer
Postat av: Marie

Gud va lik Lena du är på bilderna med spegeln!! :)

2012-02-11 @ 23:43:46
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Britt

JENNIE!!! Du var verkligen fin!!! Va kul att

få vara med om nå sånt! Du har verkligen gjort

dig förtjänt av detta. Så som du håller på o jobbar med alla djuren och dessutom har lillkillen att ta

hand om. Hoppas han kommer att sova bättre snart

så du får ta igen dig lite! Kram Britt

2012-02-12 @ 14:09:26
Postat av: Linda E

Fina bilder och som lillasyster säger , syns att Lena o du är syrror =o)

2012-02-12 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0