dagen som gått...



En lite gnällig dag åt Nikolaj, märks så väl när han vaknar hur dagen ska te sig.

De blir då extra skönt att få komma ut till hästarna och rensa skallen och fylla ny energi!
Hovis kom idag, skönt när Tepee är gjord, å idag gick de kanon med hans höger bak oxå. Så idag neka jag alltså Wilma att rida. DE har inte blivit nå rida av alls på hela jullovet för någon av tjejerna som rider här, vilket är väldigt synd tycker jag!! Men väder och vind rår man ju inte på och den blix halka som blev gjorde de omöjligt att ta ur hästarna ur hagen på säkert sätt. Till å med stängde in Lill flocken på liten yta som jag totalt dränkte med sand!

Idag fick jennie komma ut på en promenad för att kolla av Älmeskullen, hon var pigg och framåt. Men mycke följsam och trevlig.

Nu ska jag prova lägga Nikolaj själv, håll tummarna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0